Dagens Dagbok - Fredagen den 28 december 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan halvåtta. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. En fika och lite lätt frukost blev det sen, samtidigt med lite nyhetsläsning i datorn.


Borzko hade gått upp redan klockan halvfyra och åkt iväg för att jobba. Jenny var inte hemma, hon sov hos Jocke i natt. Jimmy sov och skulle väl göra det i ett par timmar till.


Vi strax efter nio så gick jag iväg ut på en promenad! Det var verkligen länge sen! Senast jag var ute på promenad var den 11 november! Det är nästan sju veckor sen! ;-D (Fotografier från promenaden kommer lite senare.)


Det var jätteskönt väder när jag gick iväg. SOLEN strålade från en klarblå himmel, och det var vindstilla, och cirka tre grader. Men tyvärr så kom det sen fler och fler moln... och det började också att blåsa mer och mer...


Jag gick i ungefär en och en halv timme, runt omkring i Farsta. Först ner mot Hökarängsbadet vid Drevviken, och sen förbi Farsta Centrum och ner mot Farstastrandsbadet vid Magelungen, och sen förbi Farsta Centrum igen, och hem.


Hemma strax efter halvelva. Jimmy hade nyligen vaknat och gått upp. Så jag tog en fika med honom när han åt frukost.


Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund.

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Jag har också varit ute idag men här var det vindstilla./Ahnna

2007-12-28 @ 15:50:57
Postat av: Bim

---> Ahnna: Okej. Här var det underbart skönt i alla fall till en början... ;-)

2007-12-28 @ 16:00:35
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0