Dagens Dagbok - Fredagen den 7 december 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny hade kommit hem från skolan när jag kom hem. Sen så åkte vi iväg nästan på en gång, för jag hade lovat att köra henne till Älvsjö Station. Hon tog sen pendeltåget därifrån till Södertälje och hem till Jocke.


När jag kom hem igen så höll jag på som vanligt här hemma. Jag höll på och fixade och grejade med lite allt möjligt här hemma.


Jimmy kom hem från jobbet vid halvfyratiden. Han duschade och gjorde sig i ordning, och sen så åt vi två middag tillsammans vid fyratiden.


Efter det så satte han sig på sitt rum vid datorn. Jag fortsatte att fixa lite här hemma, och sen så satte jag mig vid datorn i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0