Dagens Dagbok - Lördagen den 1 december 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

Vaknade redan vid sextiden i morse, och kunde inte somna om. Sov även lite oroligt och dåligt under natten. Hur jag än vände och vred mig, så kom jag åt antingen min nya tatuering på foten, eller den på armen som jag bättrade på.


Låg och drog mig fram till sjutiden, och då gick jag upp. Duschade, och gjorde mig i ordning. Borzko gick upp vid halvåttatiden, och han genomgick förstås också sina morgonbestyr, Sen så åt vi båda två frukost tillsammans.


När vi båda var klara så satte vi igång att jobba här hemma. Vi gjorde veckostädningen och resten av adventspyntningen tillsammans. Dammsög, torkade golven, och skurade toaletten och badrummet. Tvättade en massa tvätt gjorde vi också. Och så fixade vi resten av stjärnorna, ljusstakarna, med mera.


Och så höll vi på hela förmiddagen. Vi hjälptes åt, och turades om. Självklart så satt jag ju stundtals vid datorn också. Vid tolvtiden sen så blev det en lätt lunch och en fika för oss båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0