Dagens Dagbok - Lördagen den 29 december 2007 - Eftermiddagen.

Vid tolvtiden så vaknade Jimmy och gick upp. Han åt då frukost och jag åt lite lätt lunch. Vi satt sen och fikade och pratade en stund.


Sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och efter det så satte han sig vid datorn på sitt rum en stund.


Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och varvade förstås med stunder vid datorn.


Vid halvtvåtiden så stack Jimmy iväg med tunnelbanan in till stan. Han skulle möta upp med några kompisar där för lite shopping, och även äta middag på stan.


Jag satte mig i soffan uppe i vardagsrummet och började läsa en ny bok. Sen så satt jag där i ett par timmar och läste och varvade med datorn.


Vid fyratiden så kom Borzko hem från jobbet. Då åt vi middag tillsammans. Satt och pratade en stund. Sen så duschade Borzko och gjorde sig i ordning. Och jag återgick till mina böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0