Dagens Dagbok - Lördagen den 29 december 2007 - Kvällen.

Jag fortsatte sen att sitta och läsa i mina böcker. Läste ut fyra små tunna korta pocketböcker under eftermiddagen och tidiga kvällen.


Borzko gjorde mig sällskap när han var klar. Han satte sig också och läste.


Klockan åtta sen så satte vi igång teven, och så kollade vi på "TV3 20 år". Lite gott att äta och dricka blev det också.


Efter "TV3 20 år" så tittade vi på den animerade filmen "Shark Tale" ("Hajar som hajar").


Nu blir det väl lite allmänt slötittande på teve för Borzko, och jag ska nog ägna mig lite åt datorn nu. Och så småningom så blir det väl läggdags för oss båda.


Kommentarer
Postat av: Borthy

Oj, idag har du verkligen bloggat! Fina toppar du köpt! kram

2007-12-30 @ 02:58:35
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Bim

---> Borthy: Ja, det blev visst 13 inlägg i går! ;-D

Tack för berömmet om topparna! :-D

2007-12-30 @ 08:26:33
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0