Dagens Dagbok - Lördagen den 8 december 2007 - Eftermiddagen.

Jimmy vaknade och gick upp vid tolvtiden. Då åt han frukost, och jag åt lunch med honom samtidigt. Och så satt vi och fikade och pratade en bra stund.


Borzko kom hem från jobbet vid halvettiden. Han duschade då och gjorde sig i ordning. Och sen när han var klar så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Jimmy satt sen vid datorn en stund. Borzko och jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund.


Sen så blev det dags för lite spelande på vår Nintendo Wii spelkonsol. Först så spelade jag och Jimmy Wii Play en stund.


Efter det sen så blev det dags för Guitar Hero 3. Även det så var det bara jag och Jimmy som spelade. Borzko satt bara och tittade på och lyssnade, och ville inte vara med.


Vid fyratiden sen så åt vi tre en tidig middag. Vi satt och pratade en stund, och en fika efteråt blev det också.


Sen så satte vi oss alla tre igen uppe i vardagsrummet. Jimmy tittade på en av sina nerladdade serier i sin dator. Borzko satt och läste i sin bok. Jag satt först med datorn en stund, och sen så läste jag också i min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0