Dagens Dagbok - Lördagen den 8 december 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse, som på de flesta av mina lediga dagar. Jag gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning.


Sen så blev det frukost och fika i skenet från stearinljuset och datorskärmen.


Borzko hade gått upp redan klockan halvfem, och åkt iväg för att jobba extra i dag.


Jimmy kom hem sent från krogen i natt, så han skulle sova till tolvtiden i dag.


Jenny sov ju hos Jocke i natt, och hon gick upp redan vid sjutiden, för hon skulle åka till Norrköping med några elever och lärare från Jensen Södra.


Jag funderade på om jag skulle ge mig ut på en promenad, det var ju så otroligt länge sedan som jag var ute och promenerade. Förr så promenerade jag flera gånger i veckan, men nu blir det aldrig av. Men ute var det grått, mörkt, trist, cirka fyra plusgrader, snålblåst, och det såg ut som om det skulle kunna börja regna när som helst... Så det blev ingen promenad i dag heller.


Jag satte istället igång med att hålla på och fixa med allt möjligt här hemma. Det finns ju alltid massor med saker att göra. Varvade förstås med lite stunder vid datorn också.

Kommentarer
Postat av: coooling

hejhej!
Ville bara säga att du har en jätte rolig blogg och jag läser ofta!

skulle va kul om du gick in på min blogg, kommentera gärna.

Ha det bra!

2007-12-08 @ 15:30:39
URL: http://haringetattgora.blogg.se
Postat av: Snurran

Ingen promenad här heller, men jag har dammsugit och veckohandlat iallafall ;-D
*kram*

2007-12-08 @ 15:48:18
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Cooling: Hejsan! Tack för berömmet om min blogg! Jag ska kolla in din också! Ha det bra du också! :-)

2007-12-08 @ 16:05:01
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Snurran: Okej. Vi ska veckostäda i morgon. Handla har jag gjort i veckan i Centrum. I dag har jag fixat med lite annat smått här hemma.

2007-12-08 @ 16:08:17
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0