Dagens Dagbok - Onsdagen den 12 december 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma när jag kom hem. Satt lite med datorn också.


Jimmy kom hem från jobbet vid halvfyratiden. Han duschade då och gjorde sig i ordning. Och sen efter det så satte han sig på sitt rum och pluggade lite lastbilsteori.


Vid halvfemtiden så gick jag till Centrum och mötte upp Jenny som kom från skolan. Och så blev det julklappsinköp i dag också. I dag blev det Jimmy som vi handlade till. Vi handlade typ fem eller åtta saker (beroende hur man ser på saken!), i fyra affärer, som blev tre paket! ;-D Mer än så kan jag inte skriva, för jag vet ju att han är nyfiken och läser här ibland!


Sen så var vi på Lagerhaus och köpte julklappsetiketter. Och så var vi på HemKöp och hämtade ut mitt bokpaket från AdLibris.


Efter det så gick vi hem. Och när vi kom hem så åt vi alla tre middag tillsammans. Efter middagen så slog Jenny in paketen, medans Jimmy och jag höll på och fixade med lite annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0