Dagens Dagbok - Onsdagen den 12 december 2007 - Kvällen.

Sen när vi var klara med julklappsinslagning och annat fixande, så blev det datortid för oss alla tre. Jimmy och Jenny satte sig på sina respektive rum, och jag satte mig i köket.


Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden. Då åt han middag först, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Vid halvniotiden så åkte jag, Jimmy, och Jenny iväg med bilen. Jimmy och jag körde Jenny till Hagsätra. Hon skulle hem till en kompis för att ha lite Lucia-vaka. De skulle spela poker, se på film, och äta och dricka lite gott. Sen så sover hon kvar där i natt.


Jimmy och jag kom hem vid niotiden igen. En fika i köket blev det då. Eller för mig så blev det chokladglass och chaithé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0