Dagens Dagbok - Onsdagen den 26 december 2007 - Halva Eftermiddagen och Kvällen.

Vid fyratiden så kom Borzko hem från jobbet. Han duschade då och gjorde sig i ordning. Och sen så åt han, jag, och Jimmy middag tillsammans. I dag blev det rester från julmaten som vi åt i går.


Sen vid sextiden så satte vi oss alla tre uppe i vardagsrummet och tittade på en dvd-film. Det blev: "Rush Hour 3". Den var slut vid halvåttatiden.


Och sen vid åttatiden så blev det ytterligare en film: "Fantastic Four - Rise of the Silver Surfer". Och den var slut vid halvtiotiden.


Vid tiotiden så gick Borzko och la sig för att sova. Han ska jobba i morgon, och ska gå upp klockan fem.


Jimmy gick ner på sitt rum och satte sig framför datorn.


Och jag sitter kvar uppe i vardagsrummet. Ska läsa lite bloggar och nyheter nu. Och sen så kanske jag övergår till att läsa i min bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0