Dagens Dagbok - Onsdagen den 26 december 2007 - Morgonen och Förmiddagen och Halva Eftermiddagen.

Mobilen larmade klockan halv åtta i morse. Då gick jag upp, duschade, och så gjorde jag mig i ordning. Sen blev det en fika och lite nyhetsläsning i datorn under tiden. Frukost väntade jag lite med.


Borzko hade gått upp klockan halvsju, och åkt iväg för att jobba extra i dag.


Jenny var inte hemma, hon sov hos Jocke i natt.


Vid tiotiden så gick Jimmy upp, och då åt vi två frukost tillsammans. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning, och så satt han vid datorn ett tag.


Jag höll på och plockade och fixade med lite allt möjligt här i någon timme.


Vid halvtolvtiden sen så satte sig både Jimmy och jag i vardagsrummet för att kolla på film. Det blev den första filmen i Sagan om Ringen-triologin: "Härskarringen" i special extended edition, tre timmar och tjugo minuter lång.


Vid tretiden var den slut. Då satte sig Jimmy på sitt rum vid datorn. Och jag satte mig i köket med min dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0