Dagens Dagbok - Söndagen den 2 december 2007 - Kvällen.

Sen vid halvsjutiden så värmde vi glögg och tog fram lussebullar. Och så gick vi upp till vardagsrummet och satte oss. Vi pratade förstås, och sen så tittade vi på "Miami Ink" på TV6 mellan sju och åtta.


Vid åttatiden sen så gick vi ner igen. Både Jimmy och Jenny gick in på sina rum för att sova tidigt i kväll. De var båda rätt så slitna efter tre nätter med lite sömn. Jag satte mig med min dator i köket en stund.


Nu ska jag lämna datorn för i dag, och återgå till att läsa i min bok som jag läste i förut i dag.


Borzko lär väl snart komma hem från sin Mamma. Han är inte ledig i morgon, som han egentligen ska vara på måndagar. Det är mycket att göra på hans firma nu, och ont om chaufförer, så han ska jobba extra i morgon, och gå upp tidigt.


Och i morgon så är det då alltså tyvärr måndag igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0