Dagens Dagbok - Söndagen den 9 december 2007 - Eftermiddagen.

När vi var klara med veckostädningen så satte vi oss alla tre i vardagsrummet. En fika blev det och lite pratande. Sen så gjorde vi lite olika. Jimmy spelade Zelda på Nintendo Wii. Borzko läste i sin bok. Och jag satt och höll på i datorn.


Så småningom så övergick jag också till att läsa i en bok. Jag började på "Alkemisten" av Paulo Coelho. Borzko fortsatte att läsa i sin bok. Och Jimmy fortsatte med sitt Zelda-spelande.


Vid tretiden så stack Borzko och Jimmy iväg en sväng med båda bilarna. De åkte till OKQ8 och tankade. Och så kollade de luft, vatten, olja, och allt sånt också.


Sen så kom Jimmy hem, men Borzko åkte hem till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök.


Jimmy fortsatte med Zelda, och jag fortsatte att läsa i min bok.


Middag åt vi två vid fyratiden. Och sen efter middagen så satte vi oss återigen uppe i vardagsrummet.


Jimmy spelade nu ett annat spel: Farcry. Jag varvade min bok med datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0