Dagens Dagbok - Tisdagen den 11 december 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom hem. Hon hade haft en ledig dag i skolan i dag. Vi stack nästan på en gång iväg till Centrum för lite julklappsshopping.


Först så handlade vi julklapp till min Pappa. Det blev fyra stycken pocketböcker från Bokia.


Sen så blev julklapp till min Mamma. Det blev ett par duntofflor och två stycken örngott med hjärtan på från Åhléns.


En handcremé till mig på Åhléns blev det också.


Efter det så köpte vi en julklapp till min Moster Elsie. Det blev två värmeljushållare och doftande värmeljus från Lagerhaus.


Det sista julklappsinköpet för i dag, blev till en person som jag tror läser min blogg ibland, så jag vill inte skriva varken vad det var vi köpte, eller till vem det var.


Jimmy kom till Centrum direkt efter jobbet och gjorde oss sällskap.


Sen så gick vi runt lite och kollade i olika affärer. Jenny visade bland annat lite av vad hon önskar sig i julklapp.


Jag köpte mig en klänning på Gina Tricot som jag har tänkt att ha på Julafton. Bild kommer i ett senare inlägg. Ett par strumpbyxor till, blev det också.


På Clas Ohlsson så köpte vi CD-fodral, julklappspapper, snören, rosetter, och tejp.


Var också in på Guldfynd där jag köpte mig nya silverörhängen. Mina gamla hade blivit så svarta och fula.


Slutligen så gick vi till Burger King där jag bjöd på middag. Jag åt en fiskburgare och chili cheese.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Låter som om du har haft en mysig eftermiddag med barna :-) *kram*

2007-12-11 @ 19:18:54
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Absolut! Vi har det alltid mysigt ihop! Bilder kommer lite senare! :-D

2007-12-11 @ 19:22:59
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: matilda

chillicheese är SÅ himla goda :)

2007-12-11 @ 20:08:23
Postat av: Bim

---> Matilda: Ja, jag håller definitivt med dig! :-D

2007-12-11 @ 20:12:11
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Mimmi

Mörka silversmycken är bara att putsa upp med silverputs! Men det är ju alltid kul med lite nytt :-)...och silver är ju inte så dyrt!!

2007-12-11 @ 20:52:20
Postat av: Bim

---> Mimmi: Har faktiskt inte ens tänkt på att putsa upp dem! Silver är ju som sagt var så pass billigt så man kan unna sig lite nytt! ;-D

2007-12-11 @ 20:59:45
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0