Dagens Dagbok - Torsdagen den 13 december 2007 - Kvällen.

Borzko kom hem från jobbet vid halvsjutiden, och då åt vi alla fyra middag tillsammans. Satt och pratade en stund sen allihopa också.


Efter middagen sen så duschade Borzko och gjorde sig i ordning. Sen så gick han och la sig vid halvniotiden redan, för han ska gå upp klockan halvtre i natt. Han ska sen åka och hämta sin Mamma, och köra henne till Arlanda. Hon ska checka in redan halvfem, och sen så går hennes plan halvsju, ner till Split i Kroatien där hennes dotter Natalie bor.


Jimmy och Jenny åkte iväg en sväng med bilen vid åttatiden. Borzko hade fått lite grejer som de var och lämnade till min Mamma och Pappa, och till min Moster.


Jag höll återigen på och fixade med lite allt möjligt, och sen när jag var klar, så satt jag resten av kvällen med datorn i köket.


När Jimmy och Jenny kom hem igen så satt de sen resten av kvällen på sina respektive rum vid sina datorer.


Och i morgon så är det då alltså äntligen fredag! Wiieee!!!! ;-D


Kommentarer
Postat av: Snurran

Ja, veckorna går så fort, så fort och ändå är det lika skönt när det är helg igen!
;-D
*kram*

2007-12-13 @ 21:35:17
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Borthy

Hejsan!
Jag log ånyo när jag läste om Bonzo i duschen! Jag börjar få ordentlig koll på hans duschvanor! Själv skriver jag mest om mina egna duschar, vet inte varför men jag är väl lite duschfixerad! Nu är det helg igen, hoppas din blir mysig och trevlig! Kram från Borthy

2007-12-14 @ 12:47:19
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, och vissa veckor så är det extra skönt! Typ den här! För den har varit jobbig... *kram*

2007-12-14 @ 16:54:40
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Borthy: Hej! Hahaha! Okej! Jag skriver om kanske lite konstiga saker ibland! ;-D

Ha en härlig helg du också! *Kram*

2007-12-14 @ 17:00:29
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0