Dagens Dagbok - Torsdagen den 20 december 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom hem. Hon hade åkt direkt till skolan i morse hemifrån Jocke. Och så hade hon haft förmiddagsundervisning. Sen så hade hon åkt hem hit.


Vi pratade lite en stund, och sen så åkte hon iväg till McDonalds i Västberga för att jobba ett kvällspass mellan fyra och åtta.


Jag höll sen på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och så blev det stunder vid datorn förstås också.


Jimmy jobbade över en stund i dag. Och sen direkt efter jobbet så åkte han iväg och hämtade Jocke på jobbet, för att hjälpa honom att hämta upp en Playstation3-konsol som han hade vunnit. Han var tvungen att hämta den i Frihamnen före fem, för att hinna få den före jul, och det hade han inte hunnit om inte Jimmy hade hämtat honom.


Jag åt middag i min ensamhet vid halvfemtiden. Efter det så varvade jag lite fixande här hemma, med stunder vid datorn.


Började också att läsa en ny bok: "Pappadagar i råttans år" av Daniel Möllberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0