Dagens Dagbok - Torsdagen den 20 december 2007 - Kvällen.

Jag fortsatte att varva fixande här hemma med datorstunder och lite bokläsning.


Sen så kom Borzko och Jimmy hem nästan samtidigt, vid kvart över sju. Borzko kom från jobbet, och Jimmy kom från Jocke.


Jimmy hade redan ätit middag. Han och Jocke hade åkte förbi Jenny på jobbet, och ätit middag där. Men Borzko åt middag när han kom hem.


Jimmy och jag åkte en sväng till Centrum och handlade en hel del matvaror på HemKöp, och även lite på Konsum. Lite gott att äta på kvällen blev det också.


Vid strax före nio så kom Jenny hem från jobbet.


Sen så satte vi oss alla uppe i vardagsrummet och tittade på ståuppshowen "Ingenting är heligt" med Magnus Betnér. Lite gott att äta och dricka blev det också.


Nu är klockan kvart över elva, och alla har gått och lagt sig utom jag. Borzko och Jimmy jobbar ju som vanligt i morgon. Jenny har skolavslutning i morgon. Och jag är LEDIG! Så jag sitter väl här med datorn till ettiden ungefär, som brukar vara min läggtid när jag är ledig. Eller om jag kanske ska ta och lägga mig och läsa i min bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0