Dagens Jobb - Fredagen den 7 december 2007.

Jobbade förstås som vanligt även i dag på fredagen, veckans sista arbetsdag för mig, I dag så var jag också först halva dagen i skalen och fixade grönsakerna. Och sen så var jag den andra halvan av dagen i lilla matsalen som andreman.


I dag så serverade vi köttbullar med potatismos. Och så vår salladsbuffé förstås.


Vi var fulltaliga en liten stund på morgonen bara, och sen så var tyvärr en av kollegerna tvungen att åka hem, för hennes barn ringde och var sjuk.


Allt flöt ändå på bra under dagen, trots personalbristen. I disken var det stressigt som vanligt, så jag var en hel del där och hjälpte till också.


Och sen så blev det då äntligen fredag eftermiddag klockan två, och vi fick gå hem och fira helg! ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0