Dagens Jobb - Torsdagen den 20 december 2007.

Och så blev det då äntligen den sista arbetsdagen för den här terminen! :-D


I dag så blev det en lugn dag hos oss. För våra skolbarn hade avslutning redan i går kväll. Men vi hade nästan alla våra skickningar att skicka mat till. Och vi hade en del som åt hos oss också: fritidsbarnen, mellanstadieverksamheten, och en specialgrupp som går i vår skola.


På morgonen så var jag först i skalen och fixade lite grönsaker, och sen så blev det lite extra städning där.


Sen så var jag i disken och diskade resten av dagen. Och lite extra städning där också förstås.


Maten vi serverade i dag var korv och potatismos.


Vi hade också vår sedvanliga julklappsutdelning. Alla vi tio i vår personalgrupp köper varsin julklapp för cirka femtio kronor. Sen så lottar vi ut vilken julklapp vi ska få. Jag fick en liten plånbok.


Vi gav också vår kära Husmor en julblomma som tack för det gångna året. Det är hon verkligen värd.


Vid halvtvåtiden så var vi klara, så vi fick gå en halvtimme tidigare i dag. Och efter att ha önskat varandra god jul och gott nytt år, och kramats lite, så gick vi hem.


Och nu är jag ledig i ARTON DAGAR ! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0