Veckans Planer - Vecka 1.

Veckans Planer - Vecka 1.

Måndag:
Nyårsafton.
På dagen ska jag sola solarium, och sen bara slappa och slöa.
På kvällen kommer mina föräldrar hit och firar Nyårsafton.
Jimmy och Jenny kommer inte att vara hemma, de ska fira på olika håll.

Tisdag:
Nyårsdagen.
Inga planer, bara vila och ta det lugnt.

Onsdag:
Borzko jobbar som vanligt igen efter tre dagars ledighet.
Jimmy börjar jobba igen efter sin ledighet i elva dagar.
Jenny kommer hem från Jocke på morgonen.
Fika, luncha, prata, promenera, shoppa, och umgås med Jenny hela dagen.

Torsdag:
Inga planer.
(Borzko jobbar, 
Jimmy jobbar,
Jenny jobbar 8-17.)
 

Fredag:
Inga planer.
(Borzko jobbar,
Jimmy jobbar,
Jenny jobbar 16-21.)

Lördag:
Inga planer.


Söndag:
Inga planer.
(Jenny jobbar 12-19.)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gott Nytt År!!!! Kram Jessica

2007-12-31 @ 13:19:51
URL: http://jessica25.blogg.se
Postat av: Bim

---> Jessica: Tack det samma! *kram*

2007-12-31 @ 14:58:38
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Josefin

Gott nytt år!

Tänkte skriva lite om hur det går här. Julen var som väntat kämpig, det var otroligt jobbigt att se pappa ledsen. Pappa ville inte att vi skulle gråta och vara ledsen inför honom (hans sätt att hantera sorgen), så det blev extra jobbigt att låtsas om att allt var bra. Jag kan inte förstå och det gör alldeles för ont att tänka, så fort jag tänker på det så gråter jag. Det gör också så ont att tänka på pappa som stod så nära sin pappa. Ingen trodde att det skulle bli så här, min farfar jobbade fram till i somras, och hade planer på att fortsätta att jobba. Det kom verkligen som en chock för alla eftersom han inte ens var sjuk och sedan var han plötsligt borta.
Ville bara skriva om hur det går.

Hoppas att ni får en bra kväll!
Kramar

2007-12-31 @ 15:20:14
Postat av: Bim

---> Hej Josefin! Jättekul att du skrev! Jag har faktiskt tänkt på dig, och undrat hur julen har varit för er...

Förstår att det har varit jobbigt... Självklart, när det hände så nära julen. Och det blir väl likadant nu med Nyårsafton då, antar jag.

Det är väl alltid jobbigt när någon dör, men just när det kommer sådär oväntat och utan sjukdom, då är det nog ännu värre.

Du får se fram emot det nya året nu. Unna dig att vara ledsen, det ska man. Men gå sen vidare och se framåt.

GOTT NYTT ÅR på dig, trots allt! *KRAM*

2007-12-31 @ 15:40:10
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Josefin

Dina ord värmer så mycket, och att veta att du tänkt på hur julen varit. Jag uppskattar verkligen det.

Tack så mycket för att du bryr dig :)

Gott nytt år.

Kramar

2007-12-31 @ 15:52:38
Postat av: Bim

---> Josefin: Det känns ju faktiskt nästan som om jag känner dig litegrann! Och då är det ju klart att jag bryr mig, och tänker på dig ibland!

Kanske 2008 blir året när du börjar att blogga!? ;-D Så jag kan läsa om ditt liv, precis som du läser om mitt liv! ;-D

Ha det bra nu, och sköt om dig! *kram*

2007-12-31 @ 15:56:08
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Josefin

Ja det är likadant för mig, att det känns som att jag känner dig :)

Ja jag får kanske skaffa mig en blogg nästa år. Jag lovar att du blir den första som får bloggadressen i så fall ;)

Jag uppskattar verkligen att du bryr dig, jag skrivet det igen men jag menar det verkligen.

Ha det bra du också! Kramar

2007-12-31 @ 16:07:31
Postat av: Mia

Gott Nytt År! önskar jag er alla. Ge Gun & Yngve en kram från mig. Vi hade det jätteskönt på Fuerteventura. Lite regn var det, men varmt & skönt. Längtar redan tillbaka dit, speciellt efter värmen. Men man får tröstar sig med att vi går åt rätt håll, dvs om ett halvår är det sommar igen.

Ha en trevlig kväll!

Kram

2007-12-31 @ 16:19:21
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, jag tycker i alla fall det vore jättekul om du började blogga! Och det är roligt att göra det också! Skönt att skriva av sig! *KRAM*

2007-12-31 @ 16:38:39
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Mia: Gott Nytt År till dig och de dina också! Jag ska krama Mamma och Pappa från dig, men det får bli någon annan gång, för de kommer inte i kväll. Pappa är dunderförkyld, så de stannar hemma.

Mysigt att ni hade det bra! Jag längtar redan efter sommar, vår, sol, och värme.

Ha en trevlig kväll! *kram*

2007-12-31 @ 16:40:09
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0