Tack!

Vill bara säga ett tack till er som har engagerat er i att jag skrev att jag gärna ville ha information om Artros. Jag fick ett tiotal kommentarer, och ännu fler mail. Nu har jag fått massor med personlig information av er, och jag har massor med länkar att kolla på. Jag blir glad när ni är så snälla och vill hjälpa till.

Om det är någon som inte läste mitt inlägg i går, så finns det här. Jag tar gärna emot ännu mer information av er om ni har. Det kan man aldrig få för mycket av.

Speciellt gärna tar jag gärna information om medicin, träning, naturläkemedel, och kost. Allra speciellt just om någon har erfarenhet av, och har fått hjälp av, att äta naturläkemedel och/eller ändra i sin kost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0