Dagens Dagbok - Lördagen den 9 juni 2007 - Andra halvan av dagen.

Vid femtiden så åt vi middag. Efter middagen så satte vi oss båda två på den nedre balkongen. Jag satt med datorn, bloggade några inlägg, läste bloggar, och läste nyheter. Borzko läste Aftonbladet i pappersformat och sen sin bok. Och så satt vi där och njöt av den underbara kvällen.

 

Vid kvart i sju så åkte jag iväg med bilen. Och så åkte jag till Västberga och hämtade upp Jenny på McDonalds när hon slutade klockan sju. När vi kom hem till Farsta så åkte vi direkt till Centrum och till HemKöp. Och så handlade vi chips, ostbågar, choklad, godis, och glass.

 

Jenny duschade och gjorde sig i ordning. Sen så satte vi oss alla tre uppe i vardagsrummet vid åttatiden. Vi åt och drack en massa gott, och så tittade vi på "Sommarkrysset" på TV4. Efter det så blev det så att vi satt och slötittade på en gammal film på TV3: "Välkommen Mrs Doubtfire". Jenny och jag satt ju så klart med våra datorer i knäet också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0