Dagens Dagbok - Onsdagen den 6 juni 2007 - Andra halvan av dagen.

Vid fyratiden så flyttade jag ifrån uteplatsen, och så satte jag mig på nedre balkongen istället. Bytte ut boken mot datorn en stund då. Läste lite bloggar och lite nyheter istället. Vid femtiden så gick jag in och åt lite lätt middag i min ensamhet.  


Efter maten så satte jag mig återigen i soffan på den nedre balkongen. Varvade datorn med boken då. Bloggade några inlägg, och sen läste jag i boken. Och njöt av den underbara eftermiddags/kvällssolen. Satt där till åttatiden. Målade mina tånaglar också. (Klicka på bilden så blir den större).

   



Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden. Lång arbetsdag för honom i dag, trots Nationaldag och röd dag. Han åt middag, och jag satt med honom och pratade en stund, sen så duschade han och gjorde sig iordning, och efter det så tittade han på det resterande av fotbollsmatchen mellan Sverige och Island.

 

Vid niotiden så kom Jenny hem. Hon hade fyra kompisar med sig, två tjejer och två killar. De satte sig och tittade på det som var kvar av fotbollsmatchen, andra halvlek.

 

Jag, som inte alls är intresserad av någon sport alls, satte mig återigen på den nedre balkongen. Vilken kväll! Helt underbart skönt ute nu, fast klockan snart är tio.

 

Jennys kompisar ska åka hem efter att fotbollsmatchen är slut vid tiotiden. För det är ju vanlig jobbdag och skoldag i morgon. Så då är det ju läggdags för Borzko och mig. Jenny lär väl vara upp längre. Jag kan tänka mig att hon sätter sig med datorn och bloggar om de senaste dagarna, och lägger in lite kort.

 

Jag har i alla fall haft en väldigt skön Nationaldag! Jag har varit ute nästan hela dagen, från tio i morse till tio på kvällen. Tyvärr så har jag ju inte fått vara med min familj så mycket, men så är det ju tyvärr ibland. Det kommer andra dagar då vi har tid att umgås mer! Hoppas att ni alla andra också har haft en bra dag i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0