Dagens Dagbok - Fredagen den 18 maj 2007 - Eftermiddagen.

Vid halvtolvtiden så gick jag mot Centrum och till Tunnelbanan. Mötte upp med Jenny vid Medborgarplatsen klockan tolv. Sen så promenerade vi in till City. Soligt men rätt så blåsigt var det ute. Ganska så skönt, men ändå ingen riktig värme.

 

När vi kom in till City så gick vi och fikade och åt lite lätt lunch. Jag tog en Caffe Latte och en macka med grovt bröd, keso, och grönsaker. Tror att fiket vi var på hette Amandas, det låg i alla fall på Drottninggatan.

   

               

Sen så gick vi runt i affärer. Jag handlade två par skor på Skopunkten, ett par flipflops och ett par sandaler. Och så handlade jag ett par Puma gympaskor på Foot Locker. (Se bilder på skorna i ett separat inlägg.) Jenny shoppade också lite. Se bilder på skor, klänning, och bikini i hennes blogg.

 

Vi gick sen bort till Kungsträdgården. Där stod vi en stund och tittade lite på repetitionerna av RIX FM Festivalen. Vi såg när Måns Zelmerlöw och Markoolio repeterade inför kvällen.

   

                       

Varsin glass köpte vi sen. Jag köpte en Sundae med Solerosmak. Åt upp halva innan jag kom på att jag skulle ta kort på den...

   



Sen så tog vi tunnelbanan hem vid fyratiden. Köpte bara lite dricka i Centrum och sen så gick vi hem.



(KIicka på bilderna så blir de större.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0