Dagens Dagbok - Torsdagen den 10 maj 2007

Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny kom hem precis samtidigt från skolan. Vi var bara hemma en liten stund och sen så stack vi iväg till Centrum.

 

Först så var vi på Åhléns. Där köpte jag date-parfym, ny mascara, och ett svart och ett vitt nagellack. Sen så var vi på Torget och köpte två stycken rosa blommor till uteplatsen.

 

Och slutligen så gick vi till Expert där Jenny köpte sig sin nya kamera, Nikon D40. (Se bilder i tidigare inlägg).

 

Väl hemma igen så höll Jenny på med sin kamera större delen av tiden. Och jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvfemtiden. Då åt vi tre middag tillsammans. Efter middagen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.

 

Sen så satt vi alla tre med våra datorer vid köksbordet en stund och höll på med allt möjligt.

 

Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Han åt middag då och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.

 

Jimmy stack iväg vid åttatiden. Han skulle träffa sina kompisar i Hagsätra.

 

Jenny stack iväg vid niotiden. Hon skulle hem till sin pojkvän Robin vid Medborgarplatsen.

 

Borzko satt och läste i sin bok resten av kvällen. Och jag satt med min dator större delen av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0