Dagens Jobb - Måndagen den 14 maj 2007

I dag så var det då måndag igen, och förstås jobb igen. Gick upp halvfem, som vanligt på jobbdagar, och började att jobba klockan sex.

 

Den här veckan så ska jag först vara i skalen halva dagen och fixa grönsakerna, och sen så ska jag vara andreman i lilla matsalen den andra halvan av dagen.

 

Men eftersom hon som jobbar i vår annexskola mådde dåligt och gick hem, så fick jag åka ner dit och vikariera.

 

Kom ner dit vid tiotiden, och jobbade till två som vanligt. Serverade korv- och grönsaksgryta gjorde jag, och hade då också hand om all diskning, och övriga arbetsuppgifter.

 

Allt flöt på bara bra där nere, och ingenting speciellt hände. Åkte sen hem direkt därifrån.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Men i morgon får du jobba hos oss hela dagen! *kram*

2007-05-14 @ 18:14:45
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Wiieee!!!! Hurra! ;-D

2007-05-14 @ 20:11:22
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0