Dagens Länk - 070502.

Tänkte att jag skulle ha ett blogginlägg varje dag som heter "Dagens Länk". Det kan vara precis allt möjligt, från tips på andra bloggar, till roliga artiklar, men också seriösa nyheter. Bara det jag känner för att lägga in, just för dagen.

Dagens Länk i dag har jag faktiskt snott från min dotter Jenny. Det är en artikel i Aftonbladet om två av mina absoluta favoritförfattare:

Camilla Läckberg och Denise Rudberg.

(Dagens Bonus-Länk blir en länk till min dotter Jennys mycket bra blogg!)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag håller just nu på med att läsa boken Matilde skriven av Denise Rudberg. Jag gillar hennes böcker och även Kajsa Ingemarssons.

2007-05-02 @ 19:21:11
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Jag har läst alla Denise Rudbergs, utom den helt nya som jag väntar på från Adlibris (ungdomsboken "Tillsammans"). Och jag har läst alla Kajsa Ingemarssons utom "Den ryska vännen". Tycker att båda de författarna är jättebra! (Men Camilla Läckberg är bäst!)

2007-05-02 @ 19:28:09
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0