Dagens Länk - Fredagen den 18 maj 2007.

"Dagens Länk" i dag, fredagen den 18 maj, blir en länk till Postens tjänst: "Riktiga vykort". Det är en suverän tjänst tycker jag. Jag använder den både till vykort, och även till att göra och skicka julkort.

 

Tjänsten fungerar även bra när man är utomlands. När vi var i Thailand i julas så gjorde jag kombinerade julkort och vykort och skickade till släkt och vänner i Sverige. Suveränt att kunna sitta i Thailand, ladda upp ett fotografi på Jimmy och Jenny i poolen, och sen göra julkort/vykort av dem. Som sen då alltså trycks och skickas i Sverige, och är framme på en dag.

 

Pris per kort, inklusive tillverkning och porto över hela världen: 17:50.

 

Och här är länken.


Kommentarer
Postat av: Johan

Hej,



Du borde testa att skicka vykort från www.dinavykort.se. På vår sida kan du välja på fler format och och det är enklare att göra vykorten mer personliga. Om du mailar mig så kan jag ge dig rabattkoder som du kan använda.



//Johan

2008-08-10 @ 13:46:51
URL: http://www.dinavykort.se
Postat av: Bim

---> Johan: Okej. Jag kanske kollar in din sida senare! :-D

2008-08-10 @ 14:46:23
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0