Dagens Länk - Tordagen den 17 maj 2007

"Dagens Länk" i dag, torsdagen den 17 maj, blir en länk till "Melodikrysset". När jag bodde hemma hos mina föräldrar så lyssnade de alltid först på "Ring så spelar vi", sen på "Melodikrysset" och sen på "Svensktoppen", på lördagsförmiddagarna. Fortfarande när jag ibland är ute på mina föräldrars landställe så är det samma rutiner.

Jag brukar fortfarande ibland lösa "Melodikrysset", men numer så gör jag det i så fall på Internet. Väldigt behändigt är det, för då kan man lyssna precis när man vill, och man kan snabbspola om det är tråkiga låtar, och så kan man skicka in svaret direkt på Nätet.

Här är länken till "Melodikryssets" hemsida, så kan du klicka dig vidare där om du är intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0