Dagens Shopping! ;-D

Jaha, jag skulle ju bara "titta lite" på en Nokia N95 på Phone House i Centrum... Men då råkade det ju bli så att jag köpte en!  ;-)

 

Eller rättare sagt så betalade jag den i dag, men jag får den inte förrän på fredag.

 

Jag tror i alla fall att jag kommer bli jättenöjd med den. Den har alla funktioner som jag har haft i min nuvarande mobil (Sony Ericsson K800i) och som jag vill ha: mp3-spelare, radio, och kamera med blixt. Det är bättre kamera i min nya mobil, 5,0 megapixels istället för 3,2. Och så är det ju GPS i den! Och det är ju det som jag har velat ha! Jag vill ha en GPS både till bilen och när jag är ute och går. Så det ska bli jättekul.

 

Här är bild på mobilen och länk till Nokia.

   

image177

Hämtade också ut en bok som var restnoterad senast när jag fick böcker från Adlibris. "Invasion" av Dean Koontz.

   

image178

Och så la Jenny undan en kamera som hon ska köpa i morgon. En Nikon D40 på Expert. Hon ska låna pengarna av mig, så nu har vi gjort upp en avbetalningsplan för henne... (Länk till Nikon)

image179


Kommentarer
Postat av: Jenny Kullin

Idag är det dags Mamam ;D
Då får jag min kamera, Och i morgon får du din mobil :) Älskar dig !!!

2007-05-10 @ 09:26:15
Postat av: Bim

---> Tufsan: Hahaha! Visst är det härligt att shoppa! ;-D Älskar dig också! Puss och kram från Mamsi!

2007-05-10 @ 16:15:21
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0