EFIT - 2007-05-02 - Ett Foto I Timmen - 9 -

-------------  

 

Här kommer fotografierna från min nionde EFIT-dag, onsdagen den 2 maj 2007.

 

-------------  

Den här gången så har jag lagt in små "klick-bilder" istället för stora bilder. Det tar så himla stor plats i bloggen när jag lägger in ett inlägg med nitton stycken stora fotografier. Klicka bara på kortet så kommer det snabbt upp ett stort fotografi istället. Sen klickar du precis var som helst i den mörka ytan, eller på kortet, så blir det litet igen. Enligt det nya systemet med klickbilder så går det jättefort att få fram stora bilder. Pröva så får du se! Lättaste sättet är att klicka på en bild, titta på det stora kortet, föra ner muspekaren till nästa bild, klicka en gång så föregående bild försvinner, klicka en gång till och den nya bilden kommer upp.

-------------  

 

04.36.

 

Almanackan i köket.

       


-------------  

 

05.27.

 

Bara tre grader varmt ute.

       


-------------  

 

06.39.

 

Frukostgrönsakerna.

      


-------------  

 

07.02.

 

Frukost.

       


-------------  

 

08.09.

 

Snurran.

       


-------------  

 

09.00.

 

Lunch.

       


-------------  

 

10.04.

 

Nadja.

       


-------------  

 

11.25.

 

Mita.

       


-------------  

 

12.07.

 

Monica.

       


-------------  

 

13.08.

 

Fönsterprydnad i lilla matsalen.

       


-------------  

 

14.36.

 

Vår lilla uteplats och våra inglasade balkonger.

       


-------------  

 

15.04.

 

Keso +fiber som jag recenserade i går.

       


-------------  

 

16.23.

 

Eftermiddags-fika.

       


-------------  

 

17.01.

 

Jimmy i sina nya fina arbetskläder.

       


-------------  

 

18.03.

 

Middag.

       


-------------  

 

19.49.

 

Jimmy med sin dator i köket, min dator bredvid.

       


-------------  

 

20.53.

 

Började att läsa lite i en ny bok.

       


-------------  

 

21.17.

 

Borzko kollar sportresultat på text-tv i köket.

       


-------------  

 

22.22.

 

Jenny har precis kommit hem från jobbet.

       


-------------  

 

Nästkommande EFIT-dagar:

Onsdagen den 2 maj och / eller Lördagen den 12 maj.

Lördagen den 9 juni och / eller Torsdagen den 21 juni.

Lördagen den 7 juli och / eller Måndagen den 30 juli.

Tisdagen den 7 augusti och / eller Söndagen den 26 augusti.

 

-------------  

 

Länk till alla mina nio EFIT-inlägg.

 

-------------  


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Gillar detta med att klicka på bilderna. Bra bilder som alltid.

2007-05-03 @ 17:26:43
Postat av: Bim

---> Ahnna: Tack för berömmet om bilderna! Och bra att du gillar det här med klick-bilder! :-D

2007-05-03 @ 19:15:57
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: annebelle

Kul att se dina bilder - som alltid.
Jag körde en efit också men fick inte ihop så många bilder. Men det är ett kul koncept även om min dag var rätt tråkig. Det hade passat bättre i dag!
var i dina krokar i dag förresten: köpte fisk att grilla på Konsum i Farsta...

2007-05-03 @ 20:07:52
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Bim

---> Annebelle: Tack för berömmet om bilderna! Jag ska kolla in dina under kvällen då också! Jaså du! Så du var nära mig i dag!? Kul! Jag brukar handla på Konsum ibland, fast oftare på Hemköp. Men Konsum har ju en fin fisk- och delikatessdisk. Blev grillningen av fisken bra?

2007-05-03 @ 20:10:58
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: annebelle

Kul att se dina bilder - som alltid.
Jag körde en efit också men fick inte ihop så många bilder. Men det är ett kul koncept även om min dag var rätt tråkig. Det hade passat bättre i dag!
var i dina krokar i dag förresten: köpte fisk att grilla på Konsum i Farsta...

2007-05-03 @ 20:14:03
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Bim

---> Annebelle: Bloggen är lite konstig i dag... Så din kommentar kom två gånger...

2007-05-03 @ 20:17:28
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0