Avskyr när bloggen krånglar!!! :-/

Jag avskyr när bloggen krånglar. Det är så irriterande och frusterande. Det är mobilbloggningen som har krånglat nu i två dagar. I går så mobilbloggade jag vid halvåttatiden. Fotografierna kom aldrig in i bloggen, så vid halvtiotiden så la jag in dem manuellt istället. Sen så kom de ändå in vid halvelvatiden... Så då blev det dubbla bilder, så jag fick ta bort inläggen.

I dag har jag mobilbloggat tre gånger på eftermiddagen. Men ingen av dem har kommit in... Får väl se om de dyker upp senare i kväll. Tänker i alla fall inte lägga in dem manuellt, jag hoppas på att de kommer in senare.

Jag bloggade från Willys vid fyratiden, sen från Bea vid femtiden, och sen hemifrån vid sextiden.

Kommentarer
Postat av: kalle kula

Bloggar från willys?

Ursäkta? Varför då?

2007-11-21 @ 20:20:40
Postat av: Bim

---> Kalle Kula: Ja, varför inte?

2007-11-21 @ 20:40:09
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0