Dagens Dagbok - Fredagen den 16 november 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Sen så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund.


Vid halvfyratiden så kom Jimmy hem från jobbet. Då åkte han och jag direkt en sväng till Centrum. Där var vi på Game och köpte två tevespel, till Nintendo Wii, som släpptes i dag. Super Mario Galaxy och Star Wars The Complete Saga, blev det.


När vi kom hem igen så åt han och jag middag direkt. Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Jag höll återigen på och fixade lite här hemma.


Sen så satte sig Jimmy på sitt rum och kollade på två avsnitt av två serier som han följer och laddar ner.


Jag satte mig med datorn uppe i vardagsrummet och bloggade, svarade på kommentarer, och läste lite bloggar.


Jenny kom hem från sin praktik vid halvsextiden. Hon satte sig då vid datorn på sitt rum en stund .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0