Dagens Dagbok - Lördagen den 10 november 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse, precis som nästan alltid på mina lediga dagar. Jag gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det frukost med fika i stearinljusets sken, och med nyhetsläsning i datorn under tiden.


Vid åttatiden så gick Borzko upp. Han duschade, och gjorde sig i ordning. Sen så åt han förstås frukost och fikade. En pratstund fick vi under tiden också. Vid kvart över nio sen, så gick Borzko iväg till Farstahallen för att träna.


Jag höll sen på och fixade med lite allt möjligt här hemma, och så varvade jag med stunder vid datorn.


Vid tiotiden så gick Jimmy upp. Han åt då frukost, och jag tog en fika och en pratstund med honom. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Efter det så satte han sig vid datorn på sitt rum.


Jag fortsatte att fixa här hemma, och fortsatte också att varva med datorn, under resten av förmiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0