Dagens Dagbok - Lördagen den 17 november 2007 - Andra delen av Kvällen.

När jag kom hem igen så satte jag mig återigen uppe i vardagsrummet, tillsammans med Borzko och Jimmy. Jag och Jimmy satt då en stund och höll på i våra datorer. Och Borzko satt och spelade det allra första Mario-spelet från 1987 på Nintendo Wii.


Sen så gick Borzko in i sovrummet för att titta på fotbollsmatchen mellan Sverige och Spanien. Varken Jimmy eller jag är ju ett dugg intresserade av fotboll, så vi ville inte se.


Vi spelade LEGO Star Wars - The Complete Saga, på Nintendo Wii, istället. Sen så när vi hade spelat ganska så länge, så satte jag mig med datorn istället. Då spelade Jimmy The Legend of Zelda - Twilight Princess istället.


Sen så bytte vi en stund, så att Jimmy satt med sin dator, och jag spelade Super Mario Galaxy. Och nu har vi återigen bytt, jag ska blogga och läsa lite bloggar, och Jimmy spelar Zelda igen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

blogga å läsa bloggar, lät som en trevlig stund!!

2007-11-18 @ 00:58:17
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Bim

---> Lisa: Absolut! ;-D

2007-11-18 @ 09:37:39
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0