Dagens Dagbok - Lördagen den 24 november 2007 - Eftermiddagen.

Sen så spelade Jimmy och jag Guitar Hero 3 i ett par timmar. Det var lika roligt i dag som det var i går!


Vid tvåtiden sen så skjutsade jag hem Jimmy till en kompis. Han skulle sen vidare på fest på kvällen, och sen förmodligen ut på krogen.


När jag kom hem igen vid halvtretiden så hade Borzko precis kommit hem från jobbet. Han duschade och gjorde sig i ordning då.


Jag höll sen på och fixade lite här hemma, och så varvade jag med datorstunder.


Vi åt middag sen vid fyratiden. Sen efter middagen så satte vi oss i vardagsrummet, och så tittade vi på "Idol" från i går kväll som jag hade spelat in.


Efter att det var slut, så satt jag med datorn i knäet en stund och bloggade, och Borzko satt och läste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0