Dagens Dagbok - Lördagen den 3 november 2007 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse, som på de flesta av mina lediga dagar. Jag gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det frukost med nyhetsläsning i datorn under tiden.


I dag hade jag tänkt mig en timmes morgonpromenad. Men det regnade ute, så jag struntade i promenaden. Snöandet under natten hade övergått till regn, så det var blaskigt ute.


Borzko gick upp vid åttatiden. Han duschade, och genomgick sina morgonbestyr, och sen så åt han förstås frukost. Sen när han var klar så gick han bort till Farstahallen för att träna.


Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma, och så satt jag vid datorn också förstås.


Vid tiotiden så vaknade Jimmy och gick upp. Han åt frukost då först, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Sen vid elvatiden så åkte Jimmy och jag iväg till Willys i Länna. Tio fulla plastkassar för cirka 1.200:- kronor blev det i dag.


Vi kom hem igen vid tolvtiden. Då packade vi förstås upp allt, och så in i kyl, frys, skafferi, och städskåp.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Mm riktigt tråkväder idag, dög bara till att handla - eller som jag slappa hela dagen ;-D
*kram*

2007-11-03 @ 22:55:07
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Solen kom ju fram här sen på eftermiddagen. Men då hade min lust att promenera försvunnit... Jag vill ju helst gå på morgonen/förmiddagen. Skönt att få storhandlinen gjord, det var mycket som fattades i skåpen. Och sen har jag som sagt var mest slappat. Lite nytta har jag gjort mellan varven också. Och nu på kvällen så har det blivit två filmer. *Kram*

2007-11-03 @ 23:00:38
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0