Dagens Dagbok - Söndagen den 11 november 2007 - Eftermiddagen.

Jimmy och jag satte oss sen uppe i vardagsrummet och spelade LEGO Star Wars på PlayStation 2.


Borzko kom hem från gymmet vid halvettiden. Han åt då lunch och tog en fika. Sen så satte han sig också uppe i vardagsrummet med oss, men han läste i sin bok istället.


Sen vid tretiden så gav vi oss alla tre iväg, fast åt lite olika håll. Borzko tog Volvon och åkte hem till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök.


Jimmy och jag tog Polon och åkte till Centrum. Och så var vi på OnOff och köpte en ny spelkonsol. En Nintendo Wii. Vi köpte ett paket som innehöll en spelkonsol med en handkontroll + en extra handkontroll + ett spel: Wii Sports + ett spel till: Rayman Raving Rabbids.


Sen så var vi till affären Game, och köpte fler spel. Jag köpte ett begagnat spel: Super Paper Mario. Och Jimmy köpte två spel, ett begagnat: Far Cry Vengeance, och ett nytt: The Legend Of Zelda: Twilight Princess.


När vi kom hem igen så åt vi middag först. Sen så kopplade vi in den nya spelkonsolen och testade alla spelen.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Vilket var roligast då? :-)
*kram*

2007-11-11 @ 20:24:39
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: De är ju självklart roliga på olika sätt. Men om jag måste säga ett, så håller jag nog med en av våra kära jobbarkompisar, och säger att Wii Sports är roligast! Jag skrattade och blev alldeles svettig när jag spelade det. Och Bowling var nog allra roligast! ;-D

2007-11-11 @ 20:30:56
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Snurran

Jasså, du har träningsläger där hemma??!! Tänker du klå oss alla när vi kommer iväg på bowling nästa gång med jobbet? (om det blir fler gånger) ;-D

2007-11-11 @ 21:50:52
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det är otroligt kul! Man skrattar och svettas! Jag tror att jag är bättre på den här bowlingen än på riktig bowling. Jag slog Jimmy i alla fall! ;-D

2007-11-11 @ 21:56:40
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0