Dagens Dagbok - Söndagen den 18 november 2007 - Eftermiddagen.

Först så spelade Jimmy Zelda-spelet, och jag satt med datorn. Efter det så spelade vi båda två Lego-spelet tillsammans.


Lite lunch och en fika blev det också mellan spelen.


Sen så spelade Jimmy Zelda-spelet igen, och jag satt med datorn igen. Ytterligare efter det så spelade jag Mario-spelet, och då satt Jimmy med sin dator. Och sen så spelade Jimmy Zelda-spelet igen, och jag satt med datorn igen.


Borzko kom hem från gymmet vid halvtvåtiden. Han satte sig då med Jimmy och mig i vardagsrummet. Men han ville inte spela i dag, så han tittade på när vi spelade. Sen vid halvfyratiden så åkte han iväg igen. Han skulle hem till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök.


Jimmy och jag åt middag vid fyratiden. Sen så gick vi återigen upp till vardagsrummet och fortsatte att varva tevespelande med våra datorer.


Jenny kom hem från Jocke vid femtiden. Då tog hon också med sig sin dator, och så kom hon upp till oss i vardagsrummet.


Kommentarer
Postat av: Jonne

Detta var det mest ointressanta blogginlägg som jag sett på mycket länge!

2007-11-18 @ 22:15:16
URL: http://lifeofjonne.blogg.se
Postat av: Bim

---> Jonne: Och din kommentar var nog den mest ointressanta kommentaren jag någonsin har fått!

2007-11-19 @ 16:04:31
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0