Dagens Dagbok - Söndagen den 25 november 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse. Låg och drog mig till halvåtta, och sen så gick jag upp. Duschade och gjorde mig i ordning, och sen så åt jag frukost och läste lite nyheter i datorn.


Borzko gick upp vid niotiden. Han gjorde sig i ordning, och åt också frukost. Vi satt och pratade och diskuterade en stund i köket också.


Vid tiotiden sen så gick jag iväg till Solakuten i Centrum. Solade en halvtimme som vanligt. När jag skulle betala så kom precis en kille och skulle tömma myntfacket, och då bjöd han mig på en solning! Man blir ju alltid glad när någon är snäll! Inte för att det är så mycket pengar, men för tanken och gesten!


När jag hade solat klart så gick jag en sväng till Hemköp och handlade lite matvaror. Och sen så gick jag hem igen.


Borzko hade gått iväg till Farstahallen för att träna när jag kom hem. Jag satte igång med att fixa med lite allt möjligt här hemma en stund. Liten stund vid datorn blev det också. Och då blev det också månadens tråkigaste uppgift, att betala räkningarna.


Kommentarer
Postat av: Åse

Guuu, vikken tur att du skrev det där med räkningarna!! Oops...Hade glömt de´...Hur e det möjligt?! Tack!!!! Ha en skön söndag!

2007-11-25 @ 13:49:53
Postat av: Snurran

Mina räkningar får vänta någon dag - det är inte den sista på flera dagar ju ;-D
Vilken tur du hade när du solade, skulle aldrig hända mig tror jag, fast jag kanske skulle testa..? Borde sola idag egentligen för att hålla mig till mitt var-tredje-vecka-tänk, men jag har ingen lust att gå ner till centrum i detta trååååkväder *suck*
*kram*

2007-11-25 @ 13:53:00
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Åse: Hahaha! Varsågod! Det var så lite så! ;-D Ha en skön söndag du också! :-)

2007-11-25 @ 13:57:19
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Snurran: Jag tycker att det är skönast att ha räkningarna gjorda på en gång. Strunt samma om det är en hel vecka kvar. Man har ju mer tid och energi på helgen, än i veckorna. Och den här veckan är det väldigt mycket på gång för mig.

Ja, jag blev jätteglad! Jag tycker att det var gulligt gjort av honom!

För mig tar det ju bara typ två minuter att gå till Centrum. Men du kan väl ta bilen?

*Kram*

2007-11-25 @ 13:59:13
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Snurran

Nä, det ska mycket till att jag tar bilen den lilla biten, jag kan sola någon annan bra dag istället ;-D

2007-11-25 @ 18:25:58
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Jag gillar inte heller att ta bil korta sträckor. Men om jag ska ha typ massor med mjölk, då händer det att jag tar bil till Centrum. Och handlar jag med Jimmy, då tar alltid HAN bil till Centrum! ;-)

2007-11-25 @ 18:37:46
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0