Dagens Dagbok - Tisdagen den 27 november 2007 - Kvällen.

Först så åkte vi till McDonalds i Haninge där vi åt vår middag. Jag åt en fiskburgare och mozzarella sticks.


Sen så åkte vi till Länna. Där var vi först på EKO. Där köpte vi två stora stjärnor att ha i de båda vardagsrumsfönstren. Och så köpte vi två typ som lysande julgranskulor att ha i Jimmys och Jennys sovrum. Fyra par strumpor var blev det också.


Sen så var vi på Rusta. Där köpte vi en stor lysande snöflinga att ha på den nedre balkongen. Och så köpte sig Jenny några necessärer.


Vi var in en sväng på Skopunkten också, och Jenny tittade lite på skor. Men inget köp blev det där, och sen så åkte vi hem.


(Fotografier från shoppingen kommer i ett separat inlägg).


Vi kom hem vid sjutiden. Jimmy hade kommit hem från sitt möte på jobbet då. De hade även fått middag där. Han duschade och gjorde sig i ordning. Sen så satt han framför datorn och teven på sitt rum större delen av kvällen.


Jenny satt också framför sin dator och sin teve på sitt rum större delen av kvällen.


Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Då åt han middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma när vi kom hem från shoppingen. Och sen så satt jag med min dator uppe i vardagsrummet större delen av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0