Dagens Jobb - Tisdagen den 27 november 2007.

Jobbade förstås precis som vanligt i dag också. Även i dag så var jag först halva dagen i skalen och fixade grönsakerna. Och sen så var jag den andra halvan av dagen i disken där jag plockade disk och skötte grovdisken.


I dag serverade vi kycklinggryta och kokt ris. Och så förstås vår salladsbuffé.


Kollegan som var sjuk i går, kom till jobbet i dag, så vi var fulltalig personalstyrka.


Tisdagar är ju en väldigt hektisk dag den här terminen. Väldigt många äter samtidigt då, så det blir ju lätt rätt så stressigt. Och det blev en hektisk och stressig dag i dag, åtminstone i diskrummet där jag var.


Men dagen tog till sist slut i alla fall, och klockan blev två, och vi fick gå hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0