Dagens Kändisspotting - 071102 - Ulf Malmros.

Jag skrev ju i ett inlägg i fredags, att jag såg en "kändis" på bion som jag inte kom på vem det var, men att jag trodde att han var regissör eller producent.

Nu satt jag och läste Magnus Ugglas blogg, och eftersom han länkade till Mauro Scoccos blogg så hamnade jag där. Och då nämnde Mauro regissören Ulf Malmros. Då klickade det till i huvudet, och jag googlade på bild på honom. Och det var ju han som vi såg på bion!

Det har ju ingen egentlig betydelse vem det var. Men det är så irriterande tycker jag, när man går och tänker på nån och inte kommer på vem det är. Här är i alla fall länk till Wikipedia om Ulf Malmros, och en bild på honom.

image1597


Kommentarer
Postat av: Snurran

Det tar sin tid ibland, att komma på vem man har sett..Har du kommit på "vår" kändis sedan i somras då, han med kahkikläderna? *kram*

2007-11-04 @ 17:03:19
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det är såååå irriterande när man går och tänker på någon så där! Nej, jag har fortfarande inte kommit på vem han var, Khaki-Gubben!

2007-11-04 @ 17:17:38
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0