En månad till Julafton.

Och i dag så är det då alltså exakt en månad till Julafton! Hur känns det tycker ni? Gillar ni julen, och längtar dit? Eller tycker ni inte om julen? Och har ni börjat att handla julklappar än? Vissa kanske redan är klara? Och andra köper allt i sista minuten?

Själv så tycker jag att det är mysigt med jul. Mysigt med närheten till familjen och släkten, med god mat och dryck, med alla ljus, och med julklappar. Och självklart med jullovet och ledigheten.

Men julklappar har jag inte ens tänkt på än. Jag brukar köpa allt i sista veckan, max två veckor innan.

Här är en bild från förra julen, julen 2006, då vi var i Thailand.


image1739


Och här är en bild från julen för två år sen, julen 2005.


image1740

Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv

Jag gillar också julen, vi ska ha både min och Nickes familj hos oss på julafton. Jag är faktiskt klar med alla inköp och slog in alla paket idag. Det har nog aldrig hänt förut :-)

2007-11-24 @ 21:14:34
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Bim

---> En Mölnbobos Liv: Okej. Det var tidigt det. Jag har nog alltid varit ute ganska så sent med att köpa julklapparna.

Min syster och jag brukar turas om att ha julen hos oss. I år så ska vi åka till henne.

2007-11-24 @ 21:27:17
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0