Hur har snöstormen slagit till där ni bor?

Hur är det hos er? Har ni fått mycket snö i natt? Här i Stockholm har det knappast kommit någonting alls i natt. Det började ju snöa i går kväll, så jag trodde att det skulle vara massor i morse när jag vaknade. Men det är knappt någonting alls på marken.

Det är en grad kallt här, och det blåser jättemycket. Det är nog svinkallt ute i dag. Jag tänker hålla mig inomhus i dag på dagen, och sen så ska vi bort på fest på eftermiddagen/kvällen.

De varnar här i Stockholmsområdet att det tydligen är jättehalt i dag. Så det är ju skönt att vi har satt på dubbdäcken på båda bilarna. Både på min och Borzkos Volvo, och på Jimmys Polo.

Några artiklar om snöovädret:

Här slår stormen till över Sverige.

Snökaos och blixthalka i kväll.


image1632

(Bilder lånade)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag har inge snö här :( Fast det kanske är skönt, då kan jag fortsätta trippa i pumps ett tag till!

2007-11-10 @ 11:51:39
URL: http://stephaniessecret.blogg.se
Postat av: Bim

---> Stephanie: Skönt för dig utan snö! Och att du kan ha dina pumps! ;-D

2007-11-10 @ 12:13:06
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0