Lite statistik från lördagen den 3 november 2007.

I går blev det en riktigt bra dag för mig i bloggvärlden. Sidvisningarna var den tredjen bästa någonsin (2.267, 2.239). De unika besökarna var de fjärden bästa någonsin (1.057, 962, 958). Antalet kommentarer var de allra bästa någonsin. Blogginläggen dagen innan (21) var de allra bästa någonsin. Och platsen på mest-aktiva-listan var den bästa någonsin andra gången.

2.146 sidvisningar

953 unika besökare

62 kommentarer (mina egna borträknade)

15 blogginlägg

9 bilder

6 fotografier

4:a på mest aktiva-listan

Tusen tack till alla er som läser min blogg! Ni ska verkligen veta att jag uppskattar det! Jag skulle i och för sig blogga ändå, även om jag inte hade några läsare. Men det är ju mycket, mycket roligare att blogga när man vet att det finns massor med läsare där ute som uppskattar det jag gör! Massor med tack också för era (nästan alltid) snälla kommentarer! Kommentera gärna ännu mera! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0