Och mobilbloggningen fungerar fortfarande inte...

Mobilbloggningen fungerar inte i dag heller, för nionde dagen i rad nu... Och ingen verkar veta när den kommer igång igen. Det är bara vi som har Comviq/Tele2 och bloggar på Blogg.se som har problem.

Så här skrev Roland på Blogg.se i ett mail till mig:

"Vi har inte fått svar från Tele2 vad det kan bero på
Det verkar bara vara relaterat till Tele2/Comvik"

Och så här skrev Ann-Louise på Blogg.se i ett mail till mig:

"Det är något strul mellan den norska tjänsten vi använder och Comviq/Tele2
så det tar lite tid att samordna allt."


Jag tycker att det är mycket irriterande och frusterande... Jag vet att det är löjligt att bli arg och upprörd över ett sånt litet i-landsproblem/lyxproblem, men jag gillar att mobilblogga, och saknar det när det inte fungerar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0