Tredje gången gillt i dag då! ;-D

Ja, då blev det även en tredje lista i dag då! Den här har jag snott i någon blogg någonstans, kommer inte ihåg var. Alla ni som känner för det, gör den ni också, och skriv till mig när ni har gjort den!

Höger- eller vänsterhänt:
Höger.
Humör just nu: Lite lågt, eftersom jag har huvudvärk.
Favoritgodis: Chips, Ben&Jerrys, choklad, smågodis.
Är det nåt du absolut inte äter: Äter inte kött sen ett år tillbaka. Annars så äter jag allt.
Kläder just nu: Blå jeans, svart topp, svart tjock zip-jacka.
Musik just nu: Musiken i Zelda-spelet som Jimmy spelar.
Vad sa du senast: Någonting om Zelda-spelet till Jimmy.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden.
Sommarplaner: Ingenting än så länge.
Fisk eller badkruka: Fisk om jag är utomlands. Badkruka i Sveriges kalla vatten.
Saft eller alkohol: Fun Light och kaffe.
Längd och vikt: 1.63 och 58,5.
Hur många kuddar sover du med: Tre stycken, två stora och en liten.
Favoritväder: Jättevarmt och jättesoligt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Familjen, datorn, mobilen.
Spelar du nåt instrument: Lite gitarr.
Morgon- eller nattmänniska: Både och.
Sparare eller slösare: Slösare.
Vem är viktigast för dig: Två stycken, Jimmy och Jenny.
Bästa film: Sagan om Ringen-triologin.
Tror på liv på andra planeter: Ja, det finns det nog.
Kommer du ihåg din första kärlek: Absolut.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, absolut inte.
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Ja, det gör jag nog.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Njae, sådär.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, absolut inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag är stor, och jag har två barn, en av varje sort.
Bio eller promenad: Först promenad, sen bio.
Är du kittlig: Litegrann.
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? Fiskarna.
Rädd för insekter? Ja, för tvestjärtar och larver.
Äckligaste insekten: Tvestjärtar och larver.
Största svaghet: Dålig karaktär, köpgalen.
Det här är jag bra på: Ärlig, kan prata om allt. kärleksfull.
Bästa bok? Alla Stephen Kings böcker.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga.
Vad vill du jobba som? Med datorer på ett kontor.
Chips, morötter eller godis? Chips.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Bloggar varje dag.
Har du nån flickvän/pojkvän? Gift.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har två piercingar och nio tatueringar.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat.
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Skulle gärna vilja, men vet att jag aldrig skulle våga.
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster.
Hur är din drömtjej/kille? Ärlig, och snäll, med humor.
Hur många syskon har du? En storasyster.
Vad är du mest rädd för? Att det ska hända mina barn något.
Är du rädd för blod? Nej, inte speciellt.
Saltar du på maten? Om det behövs.
Gillar du att sjunga? Älskar att sjunga.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Gick tyvärr aldrig gymnasiet.
Anser du att du är stark? Ja, det tycker jag nog.
Brukar du sola? Älskar att sola. Solar ute så ofta jag har möjlighet på sommaren, och på solarium en gång i veckan på vintern.
Vad gör du om du får hicka? Väntar ut den.
Röker du? Nej, slutade för över tjugo år sen.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Absolut inte.
Kaffe, te eller inget? Kaffe mest, men också thé.
Har du en besatthet? Att blogga har väl blivit en liten besatthet. ;-D

Kommentarer
Postat av: Nadina

Trevligt med listor :)

2007-11-18 @ 19:00:54
URL: http://browneyed89.blogg.se
Postat av: Bim

---> Nadina: Ja, jag tycker att det är kul! ;-D

2007-11-18 @ 19:05:00
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Joakim Eriksson

Nu har jag gjort listan. =)

2007-11-18 @ 21:44:09
URL: http://jocketheman.blogg.se
Postat av: Bim

---> Joakim Eriksson: Nice! Ska kolla direkt! :-)

2007-11-18 @ 21:48:40
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har gjort listan :-)

2008-02-25 @ 20:35:17
URL: http://smurfansandy.blogg.se
Postat av: Bim

---> "Smurfansandy": Ska kolla in din då! :-)

2008-02-25 @ 20:45:51
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0