Veckans Planer - Vecka 47.

Veckans Planer - Vecka 47.

Måndag:
Jobba som vanligt förstås, mellan 06.00-14.00.
Efter jobbet så ska jag gå och sola solarium i en halvtimme.
Jag ska också gå till optikern och boka in en tid för synundersökning.
Sen så blir det väl tevespelsspelande på kvällen.

Tisdag:
Jobba.
Efter jobbet så är jag hemma en stund. Sen så åker jag in till stan för att möta upp Jenny på hennes praktik på Webhallen, när hon slutar klockan fem.
Sen så blir det lite shopping.
Ska till Helly-Hansen och leta efter en speciell zip-jacka.
Och så ska jag till Footlocker och titta efter ett par fodrade gympaskor.
Hittar jag inga där, så blir det letande i andra skoaffärer efter fodrade gympaskor eller riktigt mjuka kängor.
Förmodligen så äter vi väl middag på stan också.

Onsdag:
Jobba.
Sen inga speciella planer.
Förmodligen så blir det väl en hel del tevespelsspelande på kvällen.

Torsdag:
Jobba.
Sen på kvällen så kanske Jimmy och jag åker in till Jenny på Webhallen. De har kvällsöppet där, för det är release på Guitar Hero 3. Backyard Babies med Dregen kommer att vara där, och det vore ju kul att se. Och om vi åker dit, så köper vi Guitar Hero 3 till Nintendo Wii. (Länk till evenemanget på Webhallen.)

Fredag:
Jobba.
Efter jobbet så ska vi köpa Guitar Hero 3 till Nintendo Wii på Game i Farsta Centrum. Om vi då alltså inte köpte det på Webhallen på torsdagskvällen.
Sen på kvällen så ska jag, Borzko, Jimmy, Jenny, och Jocke spela Guitar Hero 3 på Nintendo Wii på kvällen. Äta lite gott och dricka lite gott gör vi väl också. Sen så sover Jenny och Jocke förmodligen här.

Lördag och Söndag:
Inga planer för helgen. Bara ta det lugnt efter arbetsveckan. Sitta mycket vid datorn. Säkert spela tevespel. Kanske gå en promenad om det är hyfsat väder. Kanske läsa en bok. Lite teve eller en film kanske. Göra lite nytta här hemma förstås också. Och umgås med familjen så mycket som möjligt.

Här är Jennys planering inför veckan.


Kommentarer
Postat av: Angela

Jamen det är ju strålande med en veckoplanering! Så skulle man kanske göra...om inte annat för att verkligen få saker och ting gjorda. När man gått ut med det offentligt blir det svårt att smita ;-)
Ha nu en attans bra vecka! *Kram*

2007-11-18 @ 22:40:10
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: jemfa

vad tror du att du kommer göra när jimmy och jenny flyttar hemifrån? Kanske är en ganska jobbig/personlig fråga men kommer du inte sakna dem som fan? Har jimmy planer på att flytta nu? När ska jeny göra det? Hur ofta tror du ni kommer träffas då? Jättehärlig blogg *kram* =)

2007-11-18 @ 22:49:49
Postat av: hilda

åh gud vad seriöst med en planering..kanske med borde göra det..hmm..sov så gott

2007-11-19 @ 00:47:05
URL: http://molnina.blogg.se
Postat av: Bim

---> Angela: Ja, jag har sett i andras bloggar, att en del har veckoplaneringar. Tänkte att det kunde vara en kul grej att testa. Jag klarar nog att smita ifrån saker, även om jag har gått ut med det offentligt! ;-D

2007-11-19 @ 16:06:25
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Jemfa: Hahaha! Du känner mig nog rätt bra genom min blogg! ;-D Jag tror faktiskt att jag kommer att få det ganska så jobbigt när Jimmy och Jenny flyttar! Jag kommer verkligen att sakna dem. Vi umgås ju så himla mycket just nu.

Just nu har varken Jimmy eller Jenny några planer på att flytta. Men det kan ju komma fortare än vad man anar också. Jenny är ju i och för sig borta rätt så mycket hos Jocke.

Hur ofta vi kommer att träffas då, det är ju omöjligt att säga nu. Det beror ju helt på var de bor, hur de jobbar, vad de gör, deras möjliga respektive, osv. Jag hoppas ju i alla fall att vi kommer att träffas ganska så ofta.

Jag vet att jag hänger upp mycket av mitt liv på Jimmy och Jenny för tillfället. Men vi trivs alla som vi har det nu. Och när det ändras, då får jag ju bara ta och acceptera det. Då får jag väl och skaffa mig intressen, hobbies, sysselsättningar, andra vänner, eller nåt. ;-D

Tack för berömmet om min blogg! Och mig gör det inget att din fråga var personlig!

2007-11-19 @ 16:13:57
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Hilda: Njae, seriöst vet jag inte. Jag tyckte mest att det var lite kul.

2007-11-19 @ 16:15:19
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Malin

Vad jobbar du med? :)

2007-11-25 @ 11:36:00
URL: http://asplundofsweden.com
Postat av: Bim

---> Malin: Jag jobbar som mattant i Hagsätraskolan.

2007-11-25 @ 11:47:58
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0