Dagens Dagbok - Fredagen den 19 oktober 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på och fixade med lite allt möjligt här hemma.


Jimmy kom hem från jobbet vid halvfyratiden. Han duschade då och gjorde sig i ordning. Sen så åt han och jag middag tillsammans direkt.


Efter det så satte vi oss vid köksbordet med våra datorer. Han med sin, och jag med båda mina, den gamla, och den nya. Och sen så satt vi och höll på och fixade i ordning min nya. Vi gjorde backup på den gamla. Förde över alla mina dokument, fotografier, musik, och allt annat, från den gamla, och till den nya. Laddade ner massor med program, och installerade en massa olika grejer.


Borzko kom hem från jobbet vid halvsextiden. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Jenny åkte direkt hem till Jocke efter skolan. Och sen så var hon där hela kvällen, och hon skulle också sova där i natt.


Borzko gick och handlade lite gott till kvällen. Och han bar också upp bord och stolar ur källaren som vi ska ha till i morgon. Jimmy och jag fortsatte att fixa min dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0